Bytte & retur

Ønsker du å bytte eller returnere en vare? Vennligst benytt følgende adresse:

Tråkk Inn AS
Postboks 37
2711 Gran

Eller du kan bytte eller returnere i vår butikk på Gran:

Tråkk Inn AS
Storgata 30
2750 Gran

 

Retningslinjer for bytte og retur:

  • Angrerettloven tilsier at du som forbruker har 14 dagers angrerett fra dagen etter du mottar varen(e). Dersom du ønsker å bytte eller returnere det du har mottatt, ber vi deg vennligst om å returnere så raskt som mulig innen angrefristen utløper. 
  • Varen(e) skal ikke være brukt, skadet eller vasket.
  • Varen(e) skal returneres med originale merkelapper el.
  • Sko skal returneres i den originale skoesken, samt i sin opprinnelige stand.
  • OBS! Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at øredobber og badetøy ikke kan returneres/byttes. 

 

BYTTE?

Ønsker du å bytte størrelse, eller bytte til en annen vare, er det fint om du kontakter oss på forhånd før du returnerer varen(e). Du kan enten ringe oss på 613 30 190 i våre åpningstider, eller sende en e-post til kontakt@traakkinn.no. Etter du har kontaktet oss og før du sender, legger du ved pakkseddelen du mottok i pakken med varen(e), og skriver hva du ønsker å bytte til. Vi hjelper deg så gjerne, og strekker oss langt for at du skal bli fornøyd! 

 

RETURNERE?

Har du behov får å returnere en eller flere varer, må du legge ved pakkseddelen du mottok i pakken sammen med varen(e), og skrive på returårsak. Skriv gjerne ut angreskjema som du fyller ut, og legger ved returen i tillegg til pakkseddel. Har du ikke mulighet til å skrive ut angrerettskjema, er det tilstrekkelig å kun legge ved pakkseddel og skrive på returårsak. Når du benytter deg av angreretten for ditt kjøp, husk at du betaler for retur av varen(e). Vennligst benytt deg av pakkesporing. Har du spørsmål vedrørende retur, ta kontakt på telefon; 613 30 190 i våre åpningstider, eller send oss en e-post til kontakt@traakkinn.no

 

REKLAMASJON?

Dersom varen(e) har feil eller mangler, ønsker vi at du tar kontakt med oss snarest slik at vi kan avklare skaden og eventuell reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven. Det er viktig at vi får beskjed om dette så snart det oppdages. Send oss en mail med bilde og beskrivelse av årsaken, slik at vi kan hjelpe deg best mulig. Ved reklamasjoner dekker vi selvfølgelig fraktkostnadene. 

 

TILBAKEBETALING?

Ved refundering av bestillinger, blir du refundert på samme måte som du betalte. Dersom du bestiller med Klarna / Pay Pal vil bestillingen enten slettes dersom den ikke er betalt enda, eller refunderes gjennom Klarna / Pay Pal dersom den allerede er betalt. Med betaling av kort eller VIPPS, refunderes beløpet på kortet som er registrert i forbindelse med kjøpet. Ta kontakt med oss dersom du opplever problemer vedrørende refusjonen.